• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психологічна служба

ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ

Мавзенко Валентина Михайлівна

/Files/images/2019/Психолог.png

Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, вчитель початкових класів, 1981 рік;
Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, практичний психолог, 1994 рік.

Кваліфікаційна категорія - вища категорія

Стаж роботи:

- 38 років;
стаж роботи в системі психологічної служби - 25 років;
стаж роботи практичним психологом - 15 років.

Місце знаходження: І поверх, каб. № 3

Години консультацій:

Вівторок: 14.00 - 16.00
Середа: 17.00 - 19.00

Нормативно-правова документація щодо діяльності психологічної служби

Дитина, приходячи до школи й поринаючи в шкільне середовище, вирішує свої певні завдання, реалізовує свої індивідуальні цілі психічного й особистісного розвитку, соціалізації та освіти.
Вся професійна діяльність психолога в школі орієнтована на учнів, створення сприятливих соціально-психологічних умов для їх успішного навчання, соціального й психологічного розвитку, вирішення виникаючих у них соціально-психологічних проблем.
Взаємодія психолога з конкретною дитиною, учнівською групою та класом здійснюється за такими напрямками:
- діагностика;
- розвиваюча та корекційно-відновлювальна робота;
- консультування;
- психологічна просвіта.
Психолог разом з педагогом, супроводжуючи дитину в процесі шкільного навчання, може, з одного боку, допомогти їй максимально використовувати надані можливості для освіти й розвитку, а з іншого - пристосувати індивідуальні особливості дитини до заданих умов шкільної життєдіяльності.
Основні форми організації співробітництва шкільного психолога й батьків:
- групові й індивідуальні консультації за підсумками психологічного супроводу;
- виступи на батьківських зборах, практичні заняття для батьків;
- індивідуальні консультації за запитом або з ініціативи психолога.
Психолого-педагогічне консультування батьків, проведене або за їхнім запитом, або з ініціативи психолога, може виконувати різні функції:
- інформування батьків про шкільні проблеми дитини, адже батьки не завжди мають про них досить повне й об'єктивне уявлення;
- консультативно-методична допомога в організації ефективного дитячо-батьківського спілкування, якщо з таким запитом звернулися самі батьки або психолог вважає, що саме в цій області криються причини шкільних проблем дитини;
- необхідність одержання додаткової діагностичної інформації відбатьків, на етапі поглибленої діагностики психолог може попросити батьків допомогти йому виявити вплив сімейної ситуації на психологічне благополуччя дитини в школі;

- психологічна підтримка батьків у випадку виявлення серйозних психологічних проблем у їхньої дитини або у зв'язку із серйозними емоційними переживаннями й подіями в родині.

У кожному разі, підсумком консультативної роботи має бути угода про спільні дії батьків і психолога з вирішення завдань супроводу дитини в період її шкільного навчання.

ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ,

що надають консультативну допомогу щодо захисту прав дітей

Телефон довіри Департаменту освіти Харківської міської ради (з 08.00 до 22.00) 764 22 39
Телефон довіри у Харкові (19.00 – 07.00 – щоночі) (057) 759 76 76
Всеукраїнський телефон довіри з питань ВІЛ/СНІДУ 8 800 500 45 10
Телефон довіри для сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, а також сімей вимушених переселенців з зони АТО 705 04 69
Телефон довіри щодо запобіганню домашньому насильству 705 26 42
Телефон довіри МВС 044254 75 75
Головне управління Національної поліції в Харківській області 705 93 33
Громадське об’єднання «Здорова родина – щаслива дитина» 050406 89 12
Харківське відділення Всеукраїнського благодійного фонду допомоги жертвам насилля 067572 30 09
Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0800500335 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів на всій території України) 386 (безкоштовно з мобільних телефонів)
«Дитяча гаряча лінія» з захисту прав дітей 0800500225 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів на всій території України) 116111 (з мобільного, для абонентів КиївСтар та Лайфселл)

Заходи та поради психолога в умовах карантину

Кiлькiсть переглядiв: 866